غریب زمانه

پیامبر اکرم (ص) فرمودند: مهدی از فرزندان من است، نامش نام من (محمد) و کنیه اش کنیه من (ابوالقاسم) می‌باشد، ‌در صورت و سیرت از همه کس به من شبیه تر است. برای او غیبتی است که در آن مردم دچار حیرت می‌گردند و بسیاری از دسته‌ها و گروههای مردم، گمراه میشوند، آنگاه مانند ستاره تابانی از پرده غیبت بدر آید و زمین را پر از عدل و داد کند آن چنان که پر از ظلم و ستم شده باشد. (بحارالانوار/ ج 51، ص 17، ح 13، به نقل از کمال الدین.

غریب زمانه

پیامبر اکرم (ص) فرمودند: مهدی از فرزندان من است، نامش نام من (محمد) و کنیه اش کنیه من (ابوالقاسم) می‌باشد، ‌در صورت و سیرت از همه کس به من شبیه تر است. برای او غیبتی است که در آن مردم دچار حیرت می‌گردند و بسیاری از دسته‌ها و گروههای مردم، گمراه میشوند، آنگاه مانند ستاره تابانی از پرده غیبت بدر آید و زمین را پر از عدل و داد کند آن چنان که پر از ظلم و ستم شده باشد. (بحارالانوار/ ج 51، ص 17، ح 13، به نقل از کمال الدین.

غریب زمانه
آخرین مطالب
پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۸ ب.ظ

صلوات


برقلب و دل صبور مهدی صلوات


برقامت دلربای مهدی صلوات

 

تا امر فرج  شود مهیا بفرست


بهرفرج و ظهور مهدی صلوات


🌸اللّهم صل علی محمّد وآل محمّد🌸 

           🌸 وعجل فرجهم🌸

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۱
محمدحسن(رسول) خلیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی